Sådan skaber du den perfekte messestand

By:

Selvom messer ikke ligefrem er det, som vi går mest på i øjeblikket, så er det et rigtig godt redskab til at skabe awareness omkring din virksomhed eller din organisation, hvad end du søger efter medarbejdere eller gerne vil inspirere potentielle kunder. Vi klæder dig her på til engang, når messerne for alvor kommer op at køre igen.

Gør det storslået

En messestand kan være en lille pult, men det kan også være en stor stand indhegnet af messevægge med ting hængende ned fra loftet. Jo større den er, jo mere opmærksomhed vil du uden tvivl påtvinge dig. Det koster selvfølgelig en smule ekstra, men hvis du har et godt produkt på en stor stand, vil det hurtigt komme til at betale sig hjem, at du får folk til at samles om din stand i stimer.

Noget interaktivt

Folk elsker at kunne stå og lege og være interaktive med dit produkt. Det kan nemlig godt blive lidt tørt med en brochure og en mand med briller, der monotont forklarer, hvad du kan få med hans organisation. Hvad end det er digitalt eller noget fysisk ”legetøj”, så er det godt at have et element af interaktivitet, så folk mærker, hvad det er, I kan i stedet for bare at se og høre om det.

Hav en godbid med

Folk skal forbinde dit brand med noget godt, og det bliver en lille smule nemmere, hvis du har en gulerod med til dem, der kigger forbi din stand. De vil desuden lokkes nemmere til, og de vil uden tvivl være mere lydhøre for, hvad du har at sige, hvis du giver dem lidt at tygge på samtidig.

Posted in: Butiksskilte