Lad kunderne huske din butik

By:

Når du har haft kunder i butikken, er det vigtigt, at de husker butikken. Det gør nemlig, at de gerne kommer igen, hvis de har fået et godt indtryk af butikken. Dog kan en fortælling om besøget i butikken ikke altid være tilstrækkeligt til, at nye kunder kommer til. Derfor kan det være en god idé at give kunderne noget med fra butikken, som de kan vise frem til venner, familie og bekendte. Og her vil en brochure være en rigtig god idé at give kunderne med.

Brochurer til gamle og nye kunder

I en brochure kan en butik selv vælge, hvad der skal være i. Dermed bliver det også muligt at vise butikken og varerne bedst muligt frem. Dog skal disse brochurer også være i rækkevidde for kunderne, før de tager dem med sig fra butikken. Derfor kunne man enten have en bunke brochurer liggende ved kassen eller have nogle stående i en brochureholder ved butikkens udgang. På den måde er det let for kunderne lig at snuppe en brochure med på vej ud af butikken, som de enten selv kan beholde eller give videre til venner og bekendte, når de fortæller dem om oplevelsen i butikken. Dermed kan de få et bedre indtryk af butikken end bare ved en fortælling om butikken, og det kan få mange potentielle nye kunder til butikken.

Så ønsker du at gøre noget godt for din butik og potentielt få mange nye kunder til, så overvej, om du ikke skal have lavet brochurer som dine nuværende kunder kan få med fra butikken. Dermed forlænger du kundernes minder om butikken, og samtidig giver dem mulighed for at give andre kendskab til butikken.

Posted in: Handelsudstyr